Модельный ряд BYD

Отзыв о BYD F3 2007 года


Автомобиль: BYD F3 2007 г.в., седан, механическая коробка передач, Передний привод , пробег - 32000 км, двигатель - 1.6 бензин
Автор: Сергей (Украина, Житомир)   30.10.2013
НадежностьОценка: 4
КомфортОценка: 4
ХодоваяОценка: 4
Внешний видОценка: 4
Общая оценка4.0

Купував дане авто у свого знайомого, який являвся його першим власником. З пробігом 25000 км. Не біт не крашен))) Всі діла
.
Конкурентами його на даний час вважаю фольксваген поло, кіа ріо, акцент і.т.д. Проданий в 2007 році. На той час його конкурентом вважаю шевролет лачетті, більш нічого не приходить на думку (може октавія?), але вона дорожча. Суть не в том...

Почну із зовнішності. Вона сперта з короли початку 2000-х років випуску і дещо "облагорожена" китайськими дизайнерами))) Взагалі, машина не привертає уваги в потоці, але й страшною я б її не назвав.

Діодні (частково) задні ліхтарі вночі гарно виглядають і світло головної оптики із двома лампочками в фарі також радує. Непотрібно ставити ніякого ксенону. Світло гарне.

Машина має гарний кліренс 17 см., що для наших доріг досить актуально. Зимою їзджу без проблем, не боячись зачепити "губою" бампера грудку льоду.

Із мінусів по кузову. Не дуже якісне фарбування авто вцілому (в машинах 12-го року начебто виправили), не скрізь рівномірні зазори (чомусь найбільше це стосується заднього бампера). Тому довелося машину порлірувати і після цього вона набула гарного (дорогого) вигляду. Із нерівномірностями в зазорах допомагає боротися чорний колір автомобіля. Можливо я і прискіпуюся, бо сам маляр-кузовщик. Друзі кажуть, що на вид все норм. Також довелося погратися із дверми (всіма 4-ма) щоб вони гарно закривалися і не виступали за кузов задніми кромками. Також авто потребує уваги до антикорозійної обробки (особливо чутливі низи дверей). На весну доведеться ці низи перефарбовувати, бо де-не-де збило фарбу і вже видно іржу. Ну і найбільш недорацьовано по кузову - фарбування бамперів. Фарба змивається керхером на мийці з бампера-легесенько. Задній вже перефарбував. Передній - чекає своєї черги після зими.

Салон і оснащення.

А от це-найкраща частина автомобіля. Білий шкірозамінник і вставки "під дерево" виглядають непогано. Відчинений люк в сонячну погоду і настрій покращується автоматично. Салон виглядає шикарно. В принципі є деякий різнобій по матеріалам, але ж це не мерседес.

До речі. Замінник на кріслах не потерся і не потріскався не зважаючи на те, що авто експлуатується без чохлів. Гумові килимки на підлозі також білі (точніше - бежеві))) - це свято якесь.)))

Спочатку були сумніви з приводжу експлуатації такого салону у сільській місцевості. Але як виявилося, він приносить ще менше мороки ніж сірий, або чорний (на світлих авто бруд помітний менше, чи не так?). І не покидає відчуття, що ти сидиш в авто на клас, а то і на два класи вище.

В комплектації є все. Клімат працює гарно, особливо радує встановлення роботи кліматсистеми не крутилками, а кнопочками. Приємно, зручно і солідно. Є також дувчики для ніг задніх пасажирів.

А от передні крісла, не дуже зручні. Мені особисто, зі зростом 186 см. бракує довжини подушки. Також не зрозуміле і не зручне розташування на різній висоті підлокітника на дверях і центрального. До інших органів керування і взаємодії автомобіля із водієм претензій нема. Кермо в міру туге. Педалі інформативні. От тільки, як на мене, завчасно (занадто) зпрацьовує АБС. Особливо радує перемикання швидкостей. Інформативно, чітко і легко. Думаю, що не в останню чергу завдяки тросовому приводу.

Двигун.

Не шатко, не валко. Ліцензійний двигун спертий китайцями у лансера 9. Не радує підхватом, а спокійно і рівномірно працює у всьому діапазоні обертів. Взагалі двигун не провокує на гоночні подвиги, зате вітає спокійну і розмірену їзду. За це він радує розходом 5.8-6 на трасі при 100-105 км-год і 7.5-8 в сільській місцевості (пересування по ній із об"їздом перешкод у вигляді бабусь, дітей, коней і їх п"яних господарів, які чхали на будь-які правила дор. руху, посперечається по своїй нервовості і дьорганості із будь-яким мегаполісом). Заливаю 92-й. Масло, фільтри. Свічки. По надійності судити рано, але в роботі нерви не тріпає.

Підвіска.

Недопрацювання задніх сайлентблоків веде до того, що необхідно у цих сайлентблоках одразу ж міняти болти. Після чого (затянуті 100 кілограмовим дядьою Васьою ключом з плечем 1 м.) недопрацювання зникло і ніякі сторонні шуми не тревожать мятєжну душу водія.

Сама підвіска, жорстка на малих швидкостях (до 30 км/год), відчутно кожну ямку. Після 50 км/год підвіска працює нормально. В міру жорстка. На високих швидкостях автомобіль поводиться нормально. Не рискає і чітко реагує на повороти керма. Ям не відчутно.

Шумоізоляція посередня. До 100 км, як мерседес. Після 100 км/год, як ланос. Причому двигун не шумить, шумить китайська гума. Також чути щебінь і пісок, що тарабанять по порогам і днищу авто.

Багажник великий. Спинки складаються 60/40. В багажнику висить СД чейнджер на 6 дисків. МП-3 не читає. Також в багажнику під фальшполом розміщена повнорозмірна легкосплавна запаска.

Поки-що нічого серйозного з автомобілем не траплялося. Служить норм. Обслуговування - пальне і розхідники. Далі буде видно.

Плюсы автомобиля: Просторий і гарний салон. Місткість багажника. Робота клімата. Помірна витрата пального. Гарне світло. Кліренс.

Минусы автомобиля: Магнітола не читає МП 3. Підвіска жорсткувата. Кузов потребує уваги. Швидко втрачає ціну на вторинному ринку.

Совет покупателю: По оснащенню авто дуже гарне і не має конкурентів за свою ціну у своєму класі. Ну зараз емгранд. Але то набагато новіша модель. По надійності наче також нормальне. Бачив Ф-3 з пробігом 240 тис. км. Політ нормальний. Вважаю, що воно підійде людям, що люблять гарну комплектацію, але не готові за ню переплачувати. І які вільні від стереотипів на рахунок китайських авто.

Нет Да
Отзыв был полезен?

Обсуждение отзыва

Вход | Регистрация

pb11  

Ну вы загнули! сравнили! С октавией и пр. европейцами

+1-5ОТВЕТИТЬ  
Автор отзыва  

Спробую выдповісти аргументовано. Якщо помиляюсь-поправте. БЮД в повній комплектації на момент його продажі коштував 14000 дол. 12 тис. коштував фуловий ланос. 14-базова фабія. 16, базова октавія. Октавія із комплектацію, як у цього бюда, коштувала певно більше 20 тис. Шо тут рівняти? Звичайно це різні машини, але різниця в якості не на стільки разюча, як ціна.

+4ОТВЕТИТЬ  
Автор отзыва  

Європеєць. Це фольксваген гольф і ауді А-3, но ніяк не шкода октавія.

+5-1ОТВЕТИТЬ  
Показать еще 2
Вход | Регистрация

Тест-драйв BYD F3: Build Your Dream
Build Your Dream

Начать знакомство с автомобилями BYD мы решили с модели F3, которая относится к самому популярному у нас С-сегменту.